Pakkaus ja brändi
Pakkaukset ovat olennainen osa yrityksen brändiä, sillä ne auttavat luomaan vahvan brändimielikuvan ja viestimään yrityksen arvoista sekä ominaisuuksista asiakkaille, voidaan sanoa, että pakkaus ja brändi
Pakkaukset ovat olennainen osa yrityksen brändiä, sillä ne auttavat luomaan vahvan brändimielikuvan ja viestimään yrityksen arvoista sekä ominaisuuksista asiakkaille, voidaan sanoa, että pakkaus ja brändi
Kansioiden valmistus Suomessa on jo pitkään ollut uhanalainen laji. Olemme viimeinen suuressa mittakaavassa kansioita valmistava tehdas Suomessa. Vuosien varrella valikoima on muuttunut melkoisesti, mutta myös
Eri pakkausvaihtoehtoja on lukematon määrä lähtien peruspostituspakkauksista aina erikoisimpiin premium pakkauksiin. Peruspakkaukset ovat hyvin yleisiä, koska niitä on helppo valmistaa ja ne ovat monelle tuttuja
Onko niin, että ei uskalleta olla erilaisia kuin muut vai johtuuko se vaihtoehtojen puutteesta? Tätä olen miettinyt jo pidemmän aikaa ja ehkä se on näitä
Kansiot, lamikansiot, ekokansiot, baladek kansiot, voimapaperikansiot, pahvikansiot, kluuttikansiot ja jne… Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Kansion runkona käytetään yleensä ns. konepahvia, mutta sen päälle voidaankin
Aaltopahvi valitaan usein pakkausmateriaaliksi esim. postituspakkaukseen tai tuotteelle, joka rikkoutuu helposti. Aaltopahvin ominaisuudet täyttävät usein postituksen asettamat vaatimukset, koska se on materiaalina kevyt ja se
Kirjansidontapahvi ei ehkä nimenä tuo mieleen premium pakkausta, mutta kun sen päälle liimataan (ylivedetään) painettu paperi tai muu ylivetomateriaali niin lopputulos on aika vaikuttava. Varsinkin
Kartongeissa on uskomattoman suuri valikoima eri ominaisuuksia ja monessa hintakategoriassa olevia laatuja. Näistä vaihtoehdoista pitäisi löytää juuri tiettyyn pakkaukseen sopiva laatu. Miksi ei sitten aina
Mitä asiakas näkee myymälässä ensimmäisenä, kun hän menee ostamaan lähes mitä tahansa tuotetta? – Pakkauksen. Kun mietitään tuotesuunnittelua, niin pakkaus tulee aika monelle melkolailla viimeisenä
Päivän sana: Ekologisuus on ekologista? Nykyään ekologisuus on edelleen voimistuva trendi lähes joka alalla. Ekologisia ja biohajoavia tuotteita julkistetaan kilpaa ja hypetys näistä tuotteista on
© 2018 Hakakansio Oy | Kankiraudantie 2 b 00700 Helsinki | 050 5206931 | hakakansio@hakakansio.fi